Inaugurację naszego wydarzenia zaplanowaliśmy zacząć od panelu dyskusyjnego z inspirującymi liderami branży designu. Panel odbędzie się 24.11 o godzinie 15:30 w dużej auli 1.01 budynku Rektorska 4.
Tematem panelu będzie "Ścieżki w branży kreatywnej – jak dośtać się i zostać?"
Przyłącz się do naszej inicjatywy, by wysłuchać inspirujących opowieści wiodących specjalistów branży, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w budowaniu kariery, kluczowymi umiejętnościami oraz cennymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia znakomitego portfolio. Zdobądź informacje na temat obecnie najbardziej poszukiwanych specjalizacji, dowiedz się, gdzie skutecznie szukać pracy, oraz odkryj strategie prezentacji swoich projektów. Ta wyjątkowa okazja pozwoli ci spojrzeć głębiej w świat branżowy, otworzy przed tobą drzwi do inspiracji i umożliwi rozwinięcie Twojej kreatywnej ścieżki zawodowej.
Serdecznie zapraszamy!
Dobry webdesign – czyli jaki właściwie webdesing?
Prowadzący: BRANDMA
Wstęp do figmy – podstawowe narzędzia + ćwiczenia.
Prowadzący: BRANDMA
Wstęp do figmy – podstawowe narzędzia + ćwiczenia.
Prowadzący: BRANDMA
Makieta UX – co to jest, do czego służy + tworzenie własnej.
Prowadzący: BRANDMA
Design UI – rozpoczęcie pracy nad projektem
Prowadzący: BRANDMA
co to jest UX Design i HCD, kim jest i jak pracuje UX Designer, używanie technologii generatywnych AI, ChatGPT w UX Design, Trendy projektowe 2023/2024. Gatunki stron internetowych i Aplikacji Mobilnych.
Prowadzący: Elżbieta Krutysza
Start'ups aplikacji mobilnych, prototypowanie w tematykach trendów i wyzwań UX/UI 2024
1. Klimat i eko
2. Dostępność (accessibility)
3. Zrównoważony UX (sustainable ux)
Prowadzący: Elżbieta Krutysza, Małgorzta Bieroza
Strategia Komunikacji Wizualnej w Web Design
Prowadzący: Elżbieta Krutysza, Małgorzta Bieroza
Warsztat projektowy połączenie i przeplatanie UX i UI, Brandingu i Identyfikacji -
Proces projektowy Design Thinking (zarówno w UX Design jak w Brandingu i Identywikacji Wizualnej), UX Research wspomagany ChatGPT, Persony dla App Mobilnej jak Brandingu, User Flowi, szkic mobilnej aplikacji oraz koncept logotypu i Ikony Produktu - ujęte w Case Study w Figmie.
Prowadzący: Elżbieta Krutysza
Prototypowanie w Figmie aplikacji mobilnej / Projektowanie Identyfikacji Wizualnej dla niej.
Prowadzący: Elżbieta Krutysza